top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
  • b-facebook
  • Twitter Round
  • Instagram Black Round

Skin care routine (pharma4seasons.gr)

Το πρώτο "beauty post" στο blog μου είναι γεγονός! Πολλές φορές έχει τύχει να μου ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες για το μακιγιάζ μου, είτε πρόκειται για κάποιο απλό κραγιόν είτε για τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας μου! Θα ήθελα λοιπόν από την αρχή,να ξεκαθαρίσω πως η σχέση μου με το μακιγιάζ είναι εντελώς εμπειρική και απλά επιλέγω προϊόντα μόνο με βάση το τι μου ταιριάζει! Γι' αυτό λοιπόν πάντα σας απαντάω ως προς τις μάρκες των καλλυντικών, ωστόσο αυτό που σας συμβουλεύω είναι να τα επιλέγετε με βάση το δικό σας γούστο, ώστε να ταιριάζει καλύτερα στα χρώματά σας και να μπορέσετε να το υποστηρίξετε!

Αυτό για το οποίο όμως θέλω να σας μιλήσω τώρα καλύπτει όλους τους αναγνώστες, ακόμα και τους άντρες! Όταν λοιπόν κάτι μου αρέσει πολύ και μ' ενθουσιάζει, θέλω να συζητήσω μαζί σας!!! Αυτός είναι και ο λόγος που γράφεται αυτό το άρθρο! Θέλω λοιπόν να σας μιλήσω για κάτι εκπληκτικά προϊόντα προσώπου που τα γνωρίζω και τα εμπιστεύομαι εδώ και καιρό! Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν είχα πρόβλημα ακμής, ωστόσο έχω πάρα πολύ ευαίσθητο δέρμα και ακόμα και η πιο ελαφριά κρέμα θα μπορούσε να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα! Όλα αυτά έως τη στιγμή που γνώρισα μια φαρμακοποιό,η οποία αποφάσισε να δημιουργήσει τα δικά της καλλυντικά, τα οποία είναι εντελώς φυσικά και δεν περιλαμβάνουν τίποτα χημικό! Στο site της, www.pharma4seasons.gr μπορείτε να βρείτε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες και στις δικές σας προτιμήσεις! Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάποιο υλικό από το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε!

Ας περάσουμε τώρα στις λεπτομέρειες!

Αρχικά θέλω να τονίσω πόσο σημαντικό είναι το να ξεβάφουμε το πρόσωπό μας κάθε βράδυ πριν κοιμηθούμε, κάνοντας απαλό μασάζ, μ΄ένα γαλάκτωμα. Εξίσου σημαντικό είναι να κάνουμε μάσκα προσώπου μία με δύο φορές την εβδομάδα! Η μάσκα που χρησιμοποιώ είναι αυτή.

Στη συνέχεια, στο καθαρό πρόσωπο πρωί και βράδυ απλώνω έναν ορό για ομοιομορφία, λάμψη και αντιγήρανση, ο οποίος έχει ματ υφή και δεν δημιουργεί γυαλάδες. Έπειτα βάζω την ενυδατική μου, που είναι αντιβακτηριδιακή , επουλωτική, κατάλληλη για τα μαύρα στίγματα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άντρες! Αυτά ως προς το πρόσωπό μου. Όσων αφορά το σώμα μου, θέλω να σας προτείνω μία εκπληκτική κρέμα, πάλι απο το ίδιο site, η οποία είναι με ιπποφαές και είναι ιδανική για τις πιο πρακτικές κοπέλες, καθώς μπαίνει και στο πρόσωπο! Αν λοιπόν θες μόνο μια κρέμα για πρόσωπο και σώμα τότε δοκίμασε αυτήν

όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιώ... (είχα σημειώσει την ημερομηνία που ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ και έκανα εσκεμμένα το post ένα μήνα μετά ώστε να έχω σχηματίσει ολοκληρωμένη άποψη, πριν σας τα συστήσω )

ο αγαπημένος μου ορός για λάμψη


bottom of page