top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
  • b-facebook
  • Twitter Round
  • Instagram Black Round

Trend alert:​ Hawaiian shirts

Γεια σας, γεια σας!!! Στο σημερινό post θα σας γράψω για ένα πολύ πολύ αγαπημένο μου τρεντ τα χαβανέζικα πουκάμισα. Η αλήθεια είναι ότι έχουμε Σεπτέμβρη, και ότι αυτά τα πουκάμισα παραπέμπουν πιο πολύ στο καλοκαίρι. Ωστόσο την άποψη μου την ξέρετε... φοράμε ότι μας αρέσει και ότι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα! Και μένα αυτά τα χαβανέζικα πουκάμισα μου φτιάχνουν απίστευτα τη διάθεση γιατί με "ταξιδεύουν" σε εξωτικές παραλίες... Τα hawaiian shirts έχουν φορεθεί από πολλούς στο παρελθόν, με τις καλύτερες εμφανίσεις από τον Elvis στο Blue Hawaii, τον Tom Selleck στο Magnum P.I. και φυσικά τον αγαπημένο μου Leo Di Caprio στο Romeo+Juliet. Μία από τις αγαπημένες μου εμφανίσεις ήταν και αυτή της Chiara Ferragni που θα δείτε παρακάτω! Τα πουκάμισα αυτά είναι unisex και δίνουν μια εξωτική πινελιά στο street style! Μπορείτε να τα φορέσετε με jeans, με φούστες, ακόμα και να τα πάρετε σε XL μέγεθος και να τα φορέσετε σαν φορέματα. Τέλος θέλω να τονίσω ότι δεν είναι μόνο trend του καλοκαιριού, καθώς ο οίκος prada είχε πολλά αντίστοιχα πουκάμισα στο catwalk για τον χειμώνα 2016-2017, κάνοντάς τα "must have" . Φορέστε τα λοιπόν και πείτε ALOHAAAA.


bottom of page