top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
  • b-facebook
  • Twitter Round
  • Instagram Black Round

THESSISmun 2015...

Μετά την παρότρυνση ενός φίλου μου να κάνω αυτό το post (άλλο που δεν ήθελα και εγώ!!!) και χάρη στην βοήθεια του με τις φωτογραφίες, ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για την συμμετοχή μου στο THESSIS. Από τις 15 έως τις 20 Απριλίου βρισκόμασταν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας από τις εννιά το πρωί ως τις έξι το απόγευμα, με κάποια coffee breaks ενδιάμεσα και με διάλειμμα για φαγητό . Με αυτήν την αφορμή είδα και το ΠΑ.ΜΑΚ, το οποίο δεν είχε τύχει να το ξαναδώ και μπορώ να πω,πως πλέον το θεώρω από τα καλύτερα πανεπιστήμια της Ελλάδας. Όσον αφορά την επιτροπή μου, ήμουν στην ECOFIN και εκπροσώπησα τη Νιγηρία. Αυτό που μ' αρέσει είναι ότι σε καμια άλλη περίπτωση δεν θα καθόμουν να διαβάσω για την πολιτική που ακολουθεί η Νιγηρία στο θέμα των ICTs και στο φαινόμενο της ερημοποίησης. Παρ' όλα αυτά όχι μόνο διάβασα, αλλά ενθoυσιάστηκα με τις γνώσεις που έλαβα. Εκτός βέβαια από το ακαδημαϊκό κομμάτι, θέλω να αναφέρω ότι πέρασα καταπληκτικά και οτι γνώρισα απίστευτα άτομα από κάθε σημείο της Ελλάδας, αλλά και του κόσμου!!! Τα παιδιά αυτά με έκαναν να γελάσω, να μάθω πράγματα και φυσικά μ΄ενέπνευσαν να συνεχίσω. Τα βράδια βγαίναμε όλοι μαζί και παρά την έλλειψη ύπνου και την κούραση μας, είχαμε κέφι και ενέργεια να πάμε το επόμενο πρωί πάλι στο πανεπιστήμιο και ν΄ αρχίσουμε τα sessions. Ήταν η πρώτη φορά που δέθηκα τόσο πολύ με τα άτομα της επιτροπής μου και εύχομαι να κρατήσουμε επάφη, αν και είμαι σχεδόν σίγουρη γι΄αυτό, άφου όλο και σε κάποιο MUN θα βρεθούμε...Γιατί όπως όλοι ξέρουμε, it's a disease... once you start, you never stop my fellow delegates! (Το post αυτό είναι αφιερωμένο στο 2nd commitee of GA)... Τα φιλιά μου!

Total Outfit: ZARA

Shoes: STRADIVARIOUS

CREDITS TO SYMEWN ALAGKIOZIDIS


bottom of page