top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
  • b-facebook
  • Twitter Round
  • Instagram Black Round

Island Life


Μέσα του Οκτώβρη, με τις πρώτες βροχές να έχουν αρχίσει, και τις καφετιέρες να μπαίνουν σε λειτουργία σιγά σιγά. Ο Οκτώβρης είναι κατεξοχήν ο μήνας των αλλαγών. Είναι η εποχή που κανείς δεν ξέρει τι να φορέσει. Χειμωνιάτικα ή καλοκαιρινά? Πέδιλα ή μποτάκια? Είναι η επόχη που κάποιοι φοράνε φούτερ με σαγιονάρα ή αντιθέτως τις πολυφορεμένες UGG (ναι τα χω δει και αυτά, δεν κάνω πλάκα) . Είναι λοιπόν ο μήνας που όλοι προβληματιζόμαστε λίγο πολύ για το τι να φορέσουμε, και που τα καλοκαιρινά μας ρούχα μπαίνουν στα "ψηλά" ντουλάπια και ας πούμε πως "κρύβονται" για τους επόμενους μήνες. Έτσι άρχισα και εγώ να οργανώνω την ντουλάπα μου, και να καταχωνιάζω τα καλοκαιρινά μου ρούχα. Την ώρα λοιπόν που τα τακτοποιούσα, ένιωθα πως το καθένα είχε και μία ιστορία να διηγηθεί. Όταν είδα το συγκεκριμένο ρούχο, που παρεπιπτόντως είναι και το αγαπημένο μου, χαμογέλασα και ένιωσα μια νοσταλγία. Θυμήθηκα τα βράδια στο νησί, τις βόλτες και τις όμορφες στιγμές... Τα λευκά ρούχα είναι τα αγαπημένα μου για τις καλοκαιρινές εξόδους, συνδυασμένα με το μαυρισμένο σώμα και το αγαπημένο μου κόκκινο κραγιόν.

Βλέποντας λοιπόν τις φωτογραφίες μου από τις διακοπές, μπορώ να πω πως ζήλεψα λιγάκι τον "καλοκαιρινό" εαυτό μου! Τον έπεισα όμως πως η κάθε εποχή έχει τη δική της χάρη και πως τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμα...

Σας φιλώ γλυκά, το "Kats Me" σας !

jumpsuit: PIN UP

shoes: GIANNA KAZAKOU


bottom of page