top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
  • b-facebook
  • Twitter Round
  • Instagram Black Round

WESTERN GIRL

Πάντα μου άρεσαν τα άλογα! Από πολύ μικρή τα αγαπούσα για αυτήν την αίσθηση ελευθερίας που μου δημιουργούσαν. Θυμάμαι τον εαυτό μου να τα ζωγραφίζω σε χάρτι, και να τα θαυμάζω με την παιδική μου αθωότητα. Η μητέρα μου, είχε καταλάβει πόσο πολύ τα αγαπούσα και με πήγαινε συνεχώς σε μέρη όπου μπορούσα να κάνω ιππασία. Μετά μεγάλωσα και οι ζωγραφιές σταμάτησαν. Το ίδιο και η ιππασία. Τελευταία φορά που θυμάμαι ν' ανεβαίνω σε άλογο, ήταν όταν ήμουν στο δημοτικό. Τότε έγινε το ράντσο στο Κιλκίς και είχαμε πάει να το δούμε και να καθίσουμε στην καφετέρια που υπάρχει εκεί. Μια μέρα λοιπόν περνώντας με το αυτοκίνητο το θυμηθήκαμε και είπαμε να ξανά πάμε. Το μέρος, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, είναι καταπληκτικό και ο ήλιος που έδυε σ' έκανε να νομίζεις πως πραγματικά βρίσκεται σε western ταινία. Τα πόνυ με πλησίασαν μόλις πήγα κοντά τους, αλλά και τα μεγαλύτερα άλογα ήταν εξοικειωμένα με τους ανθρώπους. Με την βοήθεια μιας κοπέλας ανέβηκα πάνω στην όμορφη "Πέρσα" και κάναμε μια βόλτα. Η κοπέλα μ' ενημέρωσε πως κάθε Σάββατο βράδυ έχουν ζωντανή μουσική και φαγητό και πως έρχονται λεωφορεία ακόμα και από την Θεσσαλονίκη. Όσο ήμουν πάνω στο άλογο ένιωθα πολύ όμορφα που μετά από τόσα χρόνια έκανα αυτό που από παιδί αγαπούσα, και όταν η βόλτα μου τελείωσε, υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως θα έρχομαι όσο πιο συχνά μπορώ.

Jeans: BERSKA

Shoes: STRADIVARIUS

Shirt: STRADIVARIUS

Top: ZARA

Leather Jacket: MANGO


bottom of page